Košík je prázdný
Kotle
Na uhlí a pelety
Tlakový podavač
Na dřevo
Litinové
Ostatní
Palivo

Reklamace/Servis

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců.

 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).

  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).

  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.

  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).

  6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

 

Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem(reklamace@kvalitnikotle.cz).

  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.

  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

 
 
Prodloužená záruka
Pro zjištění informací o prodlužení záruky se informujte na emailu info@kvalitnikotle.cz,
anebo na tel, čísle: +420 604 491 023.
 
Servis po celé ČR zdarma
Pro zjištění informací o možnosti servisu zdarma a kdekoliv, se informujte na emailu info@kvalitnikotle.cz, anebo na tel, čísle: +420 604 491 023.
 
 

Záruční a pozáruční servis

Poskytujeme záruční a pozáruční servis pro naše kotle.

Záruční i pozáruční opravy řešíme.

1) V našem servisu v Ostravě
2) Zasláním nové součástky. Je nutno nám zaslat vadnou, reklamovanou součást zpět.
3) Provedení opravy u zákazníka(Pokud reklamace bude uznána jako bezdůvodná, hradí kupující náklady spojené s dopravou výrobce(servisní organizace)).
 
 
 
Název   cena bez DPH cena s DPH 21%
Servisní technik 320 Kč/hod  387 Kč/hod
Cestovní náklady 6,6 Kč/km   8 Kč/Km
Seřízení kotle (rozmontování, vyčištění, utěsnění, seřízení) 320 Kč/hod 387 Kč/hod

Roční prohlídka-servis(kontrola, vyčištění, seřízení kotle)

Revize kotle

2500 Kč

1000 Kč

3025 Kč

1210Kč

Montáž automatického kotle 8000-15 000Kč  

Uvedení kotle do provozu po instalaci jinou firmou 

Uvedení kotle do provozu po instalaci jinou firmou (námi prodaný kotel)

5000Kč

4000Kč

6050Kč

4840Kč

 

Reklamační / servisní protokol:

Novinky
  • Zboží odesíláme do ČR i SR

Kontaktujte nás
  • TEL +420 604 491 023
  • TEL +420 734 838 637
  • Objednávky a dotazy PO - PÁ
    od 8:00 do 18:00
    hod
  • E-MAIL info@kvalitnikotle.cz
  • ICQ 604766459
Partnerské weby
  • STROJNIVYBAVENI.CZ
  • FOGO-INDUSTRY.CZ
Anketa

Jakým palivem hodláte vytápět:

Celkem hlasů: 3146550